Доставка

  • Доставка кур’єрською службою «НОВА ПОШТА».
    Вартість доставки товару клієнт оплачує при отриманні посилки,
    відповідно до тарифів компанії https://novaposhta.ua/delivery

Оплата

  • Банківський переказ – передоплата товару шляхом поповнення карткового рахунку через касу банківського відділення, термінал самообслуговування або систему інтернет-банкінгу Приват24 згідно
    наданих реквізитів на вашу електронну адресу або телефон.
  • Оплата на сайті карткою Visa або Mastercard в особистому кабінеті.
  • Післяплата – готівковий розрахунок безпосередньо у відділенні «НОВА ПОШТА» .
    При виборі цього способу оплати, в момент отримання посилки необхідно оплатити вартість товару і доставки, а також зворотний переказ коштів.
  • Оплата за безготівковим розрахунком для юридичних осіб. Оплата за безготівковим розрахунком провадиться в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. При виборі безготівкового способу оплати доставка замовлення можлива після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок. Після оформлення замовлення, наш менеджер електронною поштою надішле Вам рахунок-фактуру, який Ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. Для юридичних осіб пакет усіх необхідних документів надається разом з товаром.

Умови обміну та повернення товару

  • Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Покупець має право на обмін Товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений Продавцем. Покупець має право на обмін Товару із врахуванням положень законодавства про підстави та перелік Товарів, що не підлягають обміну (поверненню). Покупець повинен повідомити про це листом на пошту info@basecamp.in.ua чи зв’язавшись з менеджером телефоном +38 (093) 199-16-06 для підтвердження умов повернення з урахуванням правил та умов перевізника або кур’єра, які діють на території України.
  • Якщо Покупець має намір повернути Товар, він повинен повідомити про це листом на пошту info@basecamp.in.ua чи зв’язавшись з менеджером телефоном +38 (093) 199-16-06 для підтвердження умов повернення з урахуванням правил та умов перевізника або кур’єра, які діють на території України та із зазначенням розрахункового рахунку, на який повинні бути повернуті грошові кошти.
  • У випадку наявності хоча б одного з недоліків, Покупець зобов’язаний зафіксувати його у складеному акті довільної форми. Акт повинен бути підписаний Покупцем та особою, що здійснила доставку Товару або Продавця. При можливості недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото- або відеозйомки. Протягом 1 (одного) дня Покупець зобов’язаний повідомити менеджера (представника Продавця відповідального за оформлення замовлення на Товар) про виявлені недоліки та домовитися про заміну Товару, заповнивши і надіславши на адресу info@basecamp.in.ua рекламаційну форму на повернення Товару.
  • У випадку недотримання обов’язкових вимог вказаної процедури, визнається отримання Покупцем Товару у належному стані – без будь-яких механічних пошкоджень та у повній комплектності.

Режим роботи

  • Замовлення приймаються через кошик інтернет-магазину ЦІЛОДОБОВО. Після розміщення замовлення в нашому інтернет-магазині з Вами зв’яжеться наш консультант для уточнення деталей виконання замовлення. Також Ви можете замовити обраний Вами товар за телефоном. У разі виникнення питань, Ви можете зв’язатися з нашими консультантами:

Понеділок – п’ятниця з 10:00 до 19:00

Вихідні: субота, неділя.

© Base Camp, 2020